Чыгуначны вакзал у Гродне: плюсы і мінусы рэканструкцыі

12.04.2012 - Новости

Чыгуначны вакзал у Гродне: плюсы і мінусы рэканструкцыі

Рэканструкцыя чыгуначнага вакзала і прывакзальнай плошчы ў Гродне пачалася ў сакавіку 2012 года і ўжо дастаўляе жыхарам горада шмат нязручнасцей

Як паведамляе сайт Белорусские региональные новости:

Рэканструкцыя чыгуначнага вакзала і прывакзальнай плошчы ў Гродне пачалася ў сакавіку 2012 года і ўжо дастаўляе жыхарам горада шмат нязручнасцей.

З-за перанесеных прыпынкаў жыхары горада блытаюцца з маршрутамі гарадскога транспарту, шмат аўтобусаў і маршрутных таксі сталі спыняцца каля будынка раённага вузла сувязі, што прычыняе нязручнасць іншым удзельнікам дарожнага руху. Касы чыгуначнага вакзала перанеслі ў асобны будынак у 100 метрах ад вакзала, што таксама вельмі нязручна для гараджан. Праблема дадзеных кас таксама ў тым, што іх праца вельмі складаная: заўсёды з шасці аконцаў працуе 2 альбо 3, а астатнія зачыненыя на тэхналагічны перапынак альбо на абед.

Адначасова з рэканструкцыяй плошчы каля вакзала пачаліся працы ў цэнтральнай частцы будынка. Па праекце на першым паверсе будзе арганізавана два блокі кас: адразу каля ўваходу справа – для прыгарадных маршрутаў, а наадварот – для далёкіх рэйсаў. Старую лесвіцу, якая вядзе на другі паверх, дэмантуюць і збудуюць новую.

Платную залу чакання, што існавала на другім паверсе, перанясуць на супрацьлеглы бок, замест яе размесцяць каля сотні звычайных сядзенняў. На месцы былога рэстарана «Гродна» зробяць інтэрнет-кафэ на 40 месцаў з барнай стойкай, у цэнтры – фантан. Тут жа абсталююць 8 інтэрнет-кабінак. За кафэ размесціцца канферэнц-зала прыкладна на 50 чалавек.

1

Аднак жыхароў горада турбуе тое, што сама рэканструкцыя пачалася па самым танным варыянце. Пры новай пабудове каля вакзала будзе пераважаць пешаходная зона, а транспартная звузіцца да стаянкі таксі і турыстычных аўтобусаў на 76 месцаў. А вось праезжая частка вакол плошчы павялічыцца. З боку вуліцы Ціміразева плануецца абсталяваць «кішэню» на 24 аўтамесцы, а насупраць крамы «Спартыўныя тавары» – на 12 машына-месцаў. Гарадскія аўтобусы будуць спыняцца на вуліцах, што прымыкаюць да плошчы.

Максімальна захаваюць існуючыя зялёныя насаджэнні. Дадаткова на плошчы высадзяць 32 шарападобныя і 8 заходніх туй, 48 кустоў ядлоўцу, а таксама каштаны і клёны. Ігар Арцыман асабліва падкрэсліў, што пры рэканструкцыі прывакзальнай плошчы прадугледжаны ўстаноўка бетонных дарожных, тратуарных і гранітных бартоў, ужыццё дробнаштучнай бетоннай пліткі некалькіх тыпаў рознай канфігурацыі і колеру.

3

Дадзеная рэканструкцыя ўжо выклікала абурэнне на гарадскім блогу S13.ru і на гродзенскім форуме, дзе многія жыхары разважаюць пра тое, што колькасць асабістага транспарту ў горадзе павялічваецца з кожным годам, а праект рэканструкцыі не ўлічвае дадзенага факту.

Спадзяванні на тое, што на месцы старога вакзала, якому ўжо каля 30 год, паўстане новы сучасны будынак, не спраўдзіліся. 


Рубрики: Проблемы

Страны: Беларусь


Комментарии отсутствуют

Новый комментарий

Имя:
:
Для редактирования комментария осталось 10 минут

Новости по теме:

Турнавигатор

Вся история белорусского турбизнеса в газете «Туризм и отдых»   |   Активный отдых   |   Калькулятор отдыха   |   Горные лыжи   |   Агротуризм   |   Путеводитель   |   Экзотические направления   |   Путешествия по Беларуси   |   Самые оригинальные бани на белорусских агроусадьбах