Як мы даганялі цягнік, у які нас не пусцілі з аплочанымі білетамі

28.04.2013 - Новости

Як мы даганялі цягнік, у які нас не пусцілі з аплочанымі білетамі

Як часта вы карыстаецеся электроннай рэгістрацыяй на цягнікі?

Ліст чытача газеты «Наша Нiва».
****
Я актыўна карыстаюся паслугай электроннай рэгістрацыі на цягнікі ад самага яе з’яўлення. А непрыемнасці ўзніклі менавіта тады, калі спатрэбілася неадкладна раніцай 19 красавіка быць у Віцебску.

Я абрала купэйны вагон у цягніку «Баранавічы–Віцебск», які ў Мінск прыбывае ў 23.32. Пазбегнуўшы стаяння ў чарзе за папяровым білетам, я працягнула правадніцы пашпарт, па якім мяне павінны былі пасадзіць на аплочанае месца. Але ў адказ убачыла яе здзіўлены твар.

І тут пачаўся марафон: жанчына адправіла да начальніка цягніка, але ён не меў інфармацыі пра маю рэгістрацыю і накіраваў у касу. Там не маглі раздрукаваць білет — зноў да начальніка — да адміністратара... У выніку такіх «няшчасных» назбіралася чалавек дзесяць, і начальнік цягніка прапанаваў выкупіць білеты ў агульны вагон (хаця ўсе аплацілі купэ!). Не дапамаглі нават нашы мабільнікі, з экранаў якіх мы паказвалі сваю рэгістрацыю: ва ўсім свеце гэтага дастаткова. Канешне, да начальніка прэтэнзій быць не можа — ён дзейнічаў па інструкцыі.

А раздрукоўкі з нашай рэгістрацыяй засталіся ў Баранавічах — іх не перадалі ў цягнік. Абурыў нават не факт збою ў працы (здараецца), а абсалютнае бяздзеянне работнікаў БЧ. За дваццаць хвілін, што цягнік стаяў у Мінску, можна было шмат чаго зрабіць, каб пасажыры паехалі: патэлефанаваць, прыслаць раздрукоўку па факсе. Ці проста папярэдзіць Мінск-Пасажырскі пра хібы баранавіцкіх работнікаў. Цягнік быў каля трох гадзін у дарозе, а ніхто так і не прызнаўся ў збоі сістэмы альбо нядбайнасці супрацоўнікаў. У выніку цягнік паехаў з паўпустымі вагонамі-купэ.

Добра, што мой малады чалавек быў на машыне.

Мы зрабілі запіс у кнізе скаргаў, набылі новыя білеты ў купэ (!), узялі з сабой яшчэ некалькі такіх жа гаротнікаў і нагналі цягнік у Барысаве. Раніцай у 5.45 я была ў Віцебску.

Гэтая сітуацыя паказала, што ў супрацоўнікаў БЧ не прадуманы дзеянні на выпадак форсмажорных сітуацый, што і адбылося з намі.

Дадам, што ў Мінск я вярнулася, і электронная рэгістрацыя спрацавала без збояў.

Юля С.

Рубрики: Транспорт

Страны: Беларусь


Комментарии

Аватар

29.04.2013 04:41
Andrei Burdenkov, guide
ответить

Так там таких записей не одна книга, включая мою)) Только я отписал в международные кассы. К нанотехнологиям БЖД отношусь скептически, билеты приобретаю в пустых кассах вокзала в 0100 ночи.
Аватар

29.04.2013 14:30
Anonymous
ответить

Поэтому не надо заниматься ерундой, а покупать билеты в ж\д кассах, не доросли еще наши паравозники до высоких технологий.
Аватар

29.04.2013 16:39
Anonymous
ответить

Постоянно пользуюсь услугой электронной регистрации с первых дней ее появления - еще ни разу не было ни одного нарекания. Только приветствую такие начинания. Если бы еще вместо паспорта проводники проверяли штрих-код на билете было бы совсем замечательно.

Новый комментарий

Имя:
:
Для редактирования комментария осталось 10 минут

Новости по теме:

Турнавигатор

Вся история белорусского турбизнеса в газете «Туризм и отдых»   |   Активный отдых   |   Калькулятор отдыха   |   Горные лыжи   |   Агротуризм   |   Путеводитель   |   Экзотические направления   |   Путешествия по Беларуси   |   Самые оригинальные бани на белорусских агроусадьбах