Вось, напрыклад, адзін з рэкламных тэкстаў, падрыхтаваных супрацоўнікамі атэля:
«У DoubleTree by Hilton мы вернем у вашу вандроўку пяшчоту чалавечага дотыку. Усё пачынаецца з цёплага прыёму з шакаладным печывам падчас рэгістрацыі. Далей наш клопат будзе суправаджаць вас ва ўсім — ад раскошнага камфорту падчас сну на нашых ложках Sweet Dreams by DoubleTreeTM да нашага высокакваліфікаванага персанала, які заўсёды імкнецца загадзя адчуць і задаволіць усе вашы жаданні дзеля таго, каб знаходжанне ў нашым атэлі адпавядала самым смелым чаканням. Зазірніце да нас! У нас заўсёды ёсць печыва з вашым імем».
Зразумела, што атэль будзе мець рэкламную прадукцыю таксама і на іншых мовах.