<p>Пасажырскі рух на польскіх аэрапортах б’е ўсе магчымыя рэкорды. За апошнія пяць гадоў на новыя тэрміналы, узлётныя палосы і дарогі выдаткавана амаль 800 млн еўра. Да 2020 г. запланаваныя чарговыя інвестыцыі – да 0,5 млрд еўра</p>

Як паведамляе Polskie Radio S.A:

Першым тэстам прыватызацыі стане кракаўскі аэрапорт, а за ім Гданьск і Катавіцэ.

Пасажырскі рух на польскіх аэрапортах б’е ўсе магчымыя рэкорды. За апошнія пяць гадоў на новыя тэрміналы, узлётныя палосы і дарогі выдаткавана амаль 800 млн еўра. Да 2020 г. запланаваныя чарговыя інвестыцыі – да 0,5 млрд еўра.

У сувязі з вялікімі выдаткамі цягам бліжэйшых гадоў аэрапорты могуць зарабляць менш, а некаторыя нават страціць. Гэта прымушае іх дырэкцыю запрашаць да супрацоўніцтва прыватных партнёраў.

мал

Зацікаўленасць польскімі аэрапортамі ўжо выказалі інвестыцыйныя фонды з ЗША, Германіі і Аўстраліі. Першым тэстам прыватызацыі стане кракаўскі аэрапорт, а за ім Гданьск і Катавіцэ.

дг