Арцём Сцвенка і Кірыл Чыкеюк удзельнічалі ў тэлешоу «Логава цмокаў» на канале «Бі-Бі-Сі», у межах якога маладыя прадпрымальнікі могуць прэзентаваць сваю ідэю дасведчаным бізнесменам, паведамляе
Два беларускія студэнты, што вучацца ў Вялікабрытаніі, прыдумалі, як зрабіць яго эфектыўнай рэкламнай пляцоўкай. Хлапцы атрымалі 90 тысяч брытанскіх фунтаў на рэалізацыю сваёй ідэі.
Нашы суайчыннікі прапанавалі выкарыстоўваць веласіпеды ў якасці рэкламнай пляцоўкі. Для гэтага на колах усталёўваюцца чатыры святлодыёды, функцыянаваннем якіх кіруе партатыўны камп’ютар. Падчас руху велсіпедаў на іх колы выводзіцца статычная ці дынамічная выява любога зместу. Неўзабаве беларускія студэнты маюць здзейсніць свой праект.